פטריות טריות > פטריות שי-טאקי

אורז מלא עם פטריות שיטאקי, נבטים וסויה

שף אוהד קורי, קפה לואיז

מתכון קל, מהיר ושופע בריאות

ל-4 מנות

מצרכים:

הכנה:

חולטים את האורז בסיר עם מים רותחים (כמו פסטה) עד לריכוך, מעבירים למסננת ומיבשים היטב.

לסיר נוסף יוצקים מעט שמן זית ומטגנים את הבצל 2 דקות. מוסיפים את פטריות השי-טאקי וממשיכים לאדות עד לריכוך הפטריות.

בינתיים, מערבבים בקערית ½ כוס מים עם סויה, סילאן ושמן שומשום. לאחר ריכוך הפטריות מעבירים את האורז לסיר הפטריות, מוסיפים את הרוטב, מערבבים ומבשלים כדקה נוספת עד לאידוי הנוזלים.

מכבים את האש, מוסיפים את הנבטים ומתבלים במלח. מערבבים קלות פעם אחת על מנת לשמור על פריכות הנבטים ומגישים.

 

בתאבון!

אורז מלא עם פטריות שיטאקי, נבטים וסויה
לחץ להגדלה
אורז מלא עם פטריות שיטאקי, נבטים וסויה

לנו, בחוות תקוע, חשוב שתוכלו לשלב את מוצרינו במטבח הביתי שלכם וכך ליהנות במשך כל השנה מיתרונותיהם הבריאותיים.

אנו מציעים לכם מגוון רחב של מתכונים שנכתבו על-ידי שפים נבחרים, באמצעותם תוכלו להכין מנות בריאות הכוללות מרכיבים כגון שורש ג'ינג'ר, שורש כורכום, פטריות שי-טאקי ומאי-טאקי; מתכונים המתאימים לטבעונים וצמחונים הכוללים פטריות מיובשות ופטריות טריות, אנדיב, בצלצלי שאלוט ועגבניות לחות; מתכונים המתאימים לימי חג הכוללים אפונה מתוקה, אספרגוס (לבן ואורגני); ומתכוני ירקות לימי חול הכוללים בצלצלי פנינה, ארטישוק ננסי ועגבניות מיובשות, ולא פסחנו על מתכוני פירות הכוללים ליים או פטל. בין שלל המתכונים תוכלו אף למצוא מתכוני קינוחים בהם ניתן לשלב נשיקות ג'ינג'ר וממתקי עגבניות שרי. בתיאבון ולבריאות!