פטריות טריות > פטריות יער

"מעורב ירושלמי" של פטריות

שף: יוסי בן דיין

תוספת נהדרת לשולחן החג או בפיתה כמו בסטיקייה

 

מצרכים:

הכנה:

מחממים את השמן במחבת או ווק ומטגנים את הבצל עד שהוא משחים.

בינתיים חותכים את הפטריות- פטריות יער ואלמוג היער חותכים לרצועות, פטריות שי- מג'י ושינוקי מפרידים את הפטריות על ידי חיתוך הבסיס השורשי ואת פטריות השי- טאקי פורסים לרצועות לאחר הסרת הרגל.

מוציאים את הבצל מהמחבת, מוסיפים מעט שמן ומקפיצים את כל הפטריות למשך כ-4 דקות.

מחזירים את הבצל למחבת יחד עם הפטריות ומתבלים תוך כדי המשך טיגון וערבוב.

אפשר לפזר מעט צנוברים קלויים ופטרוזיליה קצוצה בזמן ההגשה.

 

בתאבון!

לנו, בחוות תקוע, חשוב שתוכלו לשלב את מוצרינו במטבח הביתי שלכם וכך ליהנות במשך כל השנה מיתרונותיהם הבריאותיים.

אנו מציעים לכם מגוון רחב של מתכונים שנכתבו על-ידי שפים נבחרים, באמצעותם תוכלו להכין מנות בריאות הכוללות מרכיבים כגון שורש ג'ינג'ר, שורש כורכום, פטריות שי-טאקי ומאי-טאקי; מתכונים המתאימים לטבעונים וצמחונים הכוללים פטריות מיובשות ופטריות טריות, אנדיב, בצלצלי שאלוט ועגבניות לחות; מתכונים המתאימים לימי חג הכוללים אפונה מתוקה, אספרגוס (לבן ואורגני); ומתכוני ירקות לימי חול הכוללים בצלצלי פנינה, ארטישוק ננסי ועגבניות מיובשות, ולא פסחנו על מתכוני פירות הכוללים ליים או פטל. בין שלל המתכונים תוכלו אף למצוא מתכוני קינוחים בהם ניתן לשלב נשיקות ג'ינג'ר וממתקי עגבניות שרי. בתיאבון ולבריאות!