ירקות ותבלינים > פטריות שי-טאקי

עלי ניצנים מאודים עם פטריות ושי-טאקי ובצל מאודים

תוספת טעימה, מזינה וקלה להכנה לשילוב בכל ארוחה.

6 מנות

מצרכים:

הכנה:

חותכים את עלי הניצנים לאורך הציר המרכזי, מסירים את הגבעול הקשה, חותכים לרצועות של כ- 5 ס"מ, מעבירים לסיר עם מים רותחים וחולטים במשך 7-10 דקות להתרככות כמעט מלאה.

פורסים את הבצל והפטריות ומקפיצים בשמן זית עד להזהבה, מוסיפים את העלים המסוננים, מתבלים במלח ופלפל ומערבבים תוך כדי הקפצה דקה נוספת. מכסים וממשיכים לאדות כמה דקות נוספות עד לריכוך נוסף של העלים (לעלים רכים יותר יש להמשיך את האידוי עד להתרככות מלאה).

מגישים חם.

בתאבון!

לנו, בחוות תקוע, חשוב שתוכלו לשלב את מוצרינו במטבח הביתי שלכם וכך ליהנות במשך כל השנה מיתרונותיהם הבריאותיים.

אנו מציעים לכם מגוון רחב של מתכונים שנכתבו על-ידי שפים נבחרים, באמצעותם תוכלו להכין מנות בריאות הכוללות מרכיבים כגון שורש ג'ינג'ר, שורש כורכום, פטריות שי-טאקי ומאי-טאקי; מתכונים המתאימים לטבעונים וצמחונים הכוללים פטריות מיובשות ופטריות טריות, אנדיב, בצלצלי שאלוט ועגבניות לחות; מתכונים המתאימים לימי חג הכוללים אפונה מתוקה, אספרגוס (לבן ואורגני); ומתכוני ירקות לימי חול הכוללים בצלצלי פנינה, ארטישוק ננסי ועגבניות מיובשות, ולא פסחנו על מתכוני פירות הכוללים ליים או פטל. בין שלל המתכונים תוכלו אף למצוא מתכוני קינוחים בהם ניתן לשלב נשיקות ג'ינג'ר וממתקי עגבניות שרי. בתיאבון ולבריאות!