פטריות טריות > פטריות יער

סלט פטריות ועגבניות לחות

שף: יוסי בן דיין

מצרכים:

הכנה:

קוצצים גס את פטריות היער והשי- טאקי, מפרידים את פטריות השינוקי והשי-מג'י מהשורש שלהן ע"י חיתוך הבסיס ומשאירים אותן שלמות.
מניחים את כל הפטריות, בקערת ערבוב יחד עם התימין ומעט מהשמן, המלח והפלפל ומערבבים היטב. מעבירים לתבנית מרופדת בנייר אפיה ואופים למשך כ- 20 דקות בחום של 180 מעלות.

מוציאים מהתנור ומחזירים לקערת הערבוב. מוסיפים את כל שאר החומרים ומשרים יחד למשך כ- 10 דקות לפני ההגשה.

מעטרים באגוזים ומגישים.

 

בתאבון!

לנו, בחוות תקוע, חשוב שתוכלו לשלב את מוצרינו במטבח הביתי שלכם וכך ליהנות במשך כל השנה מיתרונותיהם הבריאותיים.

אנו מציעים לכם מגוון רחב של מתכונים שנכתבו על-ידי שפים נבחרים, באמצעותם תוכלו להכין מנות בריאות הכוללות מרכיבים כגון שורש ג'ינג'ר, שורש כורכום, פטריות שי-טאקי ומאי-טאקי; מתכונים המתאימים לטבעונים וצמחונים הכוללים פטריות מיובשות ופטריות טריות, אנדיב, בצלצלי שאלוט ועגבניות לחות; מתכונים המתאימים לימי חג הכוללים אפונה מתוקה, אספרגוס (לבן ואורגני); ומתכוני ירקות לימי חול הכוללים בצלצלי פנינה, ארטישוק ננסי ועגבניות מיובשות, ולא פסחנו על מתכוני פירות הכוללים ליים או פטל. בין שלל המתכונים תוכלו אף למצוא מתכוני קינוחים בהם ניתן לשלב נשיקות ג'ינג'ר וממתקי עגבניות שרי. בתיאבון ולבריאות!