פטריות טריות > פטריות יער

מאפה פטריות יער ושי-טאקי

מאת  : Le Relais Jaffa

6-8 מנות

מצרכים:

הכנה:

מסירים את רגל פטריות השיטאקי ופורסים את שני סוגי הפטריות לרצועות דקות, מחממים מחבת טפלון עם שמן זית ומטגנים מעט את השום, מוסיפים את הפטריות ומטגנים להזהבה. מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.

במחבת נפרדת מטגנים את השאלוט עד הזהבה.

מסדרים את עיגולי הבצק על תבנית ואופים מספר דקות בתנור שחומם מראש ל 180-200 מעלות.

מוציאים את עיגולי הבצק ומסדרים את המנות בכלים אישיים, עגולים, המתאימים לאפיה.

בכל כלי מניחים שכבות של פטריות ושאלוט- שכבת פטריות, מעליה שכבה של שאלוט ושוב שכבת פטריות ומניחים מעל את עיגולי הבצק.

לפני ההגשה מחממים תנור ל 180 מעלות, אופים מספר דקות .

הגשה: מוציאים והופכים על צלחת הגשה כך שהבצק יהיה בתחתית.

מגישים בעיטור שמן זית ועירית.

 

בתאבון!

לנו, בחוות תקוע, חשוב שתוכלו לשלב את מוצרינו במטבח הביתי שלכם וכך ליהנות במשך כל השנה מיתרונותיהם הבריאותיים.

אנו מציעים לכם מגוון רחב של מתכונים שנכתבו על-ידי שפים נבחרים, באמצעותם תוכלו להכין מנות בריאות הכוללות מרכיבים כגון שורש ג'ינג'ר, שורש כורכום, פטריות שי-טאקי ומאי-טאקי; מתכונים המתאימים לטבעונים וצמחונים הכוללים פטריות מיובשות ופטריות טריות, אנדיב, בצלצלי שאלוט ועגבניות לחות; מתכונים המתאימים לימי חג הכוללים אפונה מתוקה, אספרגוס (לבן ואורגני); ומתכוני ירקות לימי חול הכוללים בצלצלי פנינה, ארטישוק ננסי ועגבניות מיובשות, ולא פסחנו על מתכוני פירות הכוללים ליים או פטל. בין שלל המתכונים תוכלו אף למצוא מתכוני קינוחים בהם ניתן לשלב נשיקות ג'ינג'ר וממתקי עגבניות שרי. בתיאבון ולבריאות!