רביולי פטריות ברוטב שמנת ופטריות

רביולי הינו מאכל איטלקי ידוע המורכב מפסטה בשתי שכבות שביניהן מילוי בשרי, חלבי או טבעוני. את הרביולי ניתן לעצב בצורת עיגול, מלבן, משולש או סהר והוא מוגש עם רוטב על בסיס עגבניות, חמאה שמנת ואף פסטו. כמו כן, אחת האופציות המנצחות להכנת רביולי הינה במילוי פטריות וברוטב על בסיס חמאה, שמנת או עגבניות. לפניכם מתכון מצנח של רביולי פטריות ברוטב שמנת ופטריות, עם שפע של פטריות טריות ומיובשת אותם מגדלים בחוות תקוע.

 

הכנת הבצק לרביולי

להכנת הרביולי מכניסים חמש מאות גרם קמח לקערה, יוצרים בתוכה גומה שמרכזה מוסיפים חמש ביצים ומערבבים בהדרגה עם מזלג עד לקבלת תערובות אחידה. את הבצק מרדדים לעובי של כשני ס"מ ומעבירים במכונת פסטה לקבלתם של דפי בצק רחבים ודקים.

 

הכנת מילוי פטריות לרביולי

להכנת מילוי הפטריות לרביולי יש לחמם אש גבוהה במחבת עם חמאה ושמן זית, ולטגן חמישה בצלי שאלוט פרוסים דק עד להזהבה. לאחר מכן, למחבת מסיפים תערובות של פטריות כמו פורצ'יני ושמפיניון, ושתי שיני שום קצוצות, ומבשלים עוד כחמש דקות. לאחר מכן טוחנים בבלנדר את התערובת שבמחבת עד לקבלת מחית אחידה, אליה מוסיפים תוך כדי ערבוב כמאה גרם של גבינת פרמג'ן מגורדת, פלפל, מלח ומוסקט.

 

הכנת הרביולי

אחרי שיש לנו בצק ומלית ניתן להרכיב את הרביולי. את דפי הבצק חותכים לריבועים בגודל של חמישה ס"מ ובמרכזם מניחים כפית של המילוי. את קצה ריבוע הבצק מקפלים לקצה הנגדי לקבלת צורת משולש ומהדקים היטב את כל הקצוות. את כיסוני הרביולי מכניסים לסיר מים רותחים עם מעט מלח ומבשלים כשתי דקות עד שהם מתרככים וצפים.

 

הכנת רוטב שמנת ופטריות

כעת הגיע הזמן להכין רוטב לרביולי המבוסס על פטריות יער ופטריות שיטאקי שמקורן בחוות תקוע. לשם כך מחממים מחבת עם חמאה, שמן זית ושתי שיני שום, ומוסיפים פטריות פרוסות, פלפל ומלח ומערבבים. לאחר שהפטריות הוציאו את נוזליהן, מוסיפים את הרביולי וחופן פטרוזיליה וממשיכים לערבב עוד כשתי דקות. מגישים את המנה מהבילה וחמה.

 

את הפטריות המיוחדות שלנו יחד עם מגוון פטריות מיובשות וירקות מיוחדים ניתן למצוא בכל רשתות השיווק, החנויות הפרטיות והשווקים הפתוחים.

באתר האינטרנט, בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו ניתן להתרשם ממבחר עשיר של מתכונים מיוחדים, עדכונים על מוצרים חדשים, מאמרים, מבצעים ועוד.