מתכון ראגו פטריות

אם אתם חולמים על ראגו פטריות מושלם, כדאי שקודם כל תצטיידו בפטריות מעולות, טריות או יבשות, כמו שיש בחוות תקוע. אחר כך אתם צריכים מתכון מנצח כמו זה שלפניכם, ולאחר מכן כדאי שתפנו זמן להכנת המתכון ואל תשכחו להזמין אורחים לארוחה טעימה ומשובחת במיוחד.

 

מה זה בכלל ראגו?

ראגו הינו מונח צרפתי שפירושו המילולי מעורר עניין או מחזיר תיאבון. מדובר בתבשיל סמיך ועשיר בתבלינים, לרוב על בסיס בקר, אם כי ניתן גם להכינו כמתכון צמחוני עם פטריות נבחרות. הראגו מהווה חלק ממסורת בישול צרפתית עתיקת יומין ששימשה לאירוח עוד מימי הביניים. בהמשך מאכלים אלו הפכו לסמל למטבח הצרפתי המורכב והמתנשא. כיום ראגו קיים בשלל מתוכנים וחומרי גלם, והוא נחלק לשני סוגים עיקריים: ראגו חום עם השחמה וראגו לבן ללא השחמה.

 

מתכון ראגו עם פטריות

אחת הדרכים הנפלאות להכנת ראגו היא עם פטריות המחליפות בהצלחה יתרה את הבשר. זהו תבשיל חם העשוי מסוגים רבים של פטריות ומוצע להכנה בשלל מתוכנים נפלאים. לפניכם דוגמא למתכון מוצלח ביותר לראגו המשלב פטריות עם ביצה עלומה. לשם כך יש צורך להצטייד מחוות תקוע בפטריות פורצ'יני יבשות המושרות במים חמים לרבע שעה (שומרים בצד את הנוזלים), וכן בפרוסות של פטריות מלך יער ופטריות שימג'י טריות, אותן מטגנים בנפרד במחבת עמוקה עם מעט שמן עד להזהבה וממליחים. לאחר מכן ממסים בסיר בינוני חמאה, מאדים כשני בצלי שאלוט ומטגנים קלות כשלוש שיני שום. למחבת מוסיפים את כל סוגי הפטריות לטיגון קצר של כשתי דקות. לסיר מוסיפים גם את נוזלי פטריות הפורצ'יני וממשיכים לבשל עוד כעשר דקות עם מעט יין, ובתבלון של פלפל שחור, בזיליקום ותימין. לבסוף מזליפים על כל מנת הראגו מעט שמן זית, מניחים ביצה עלומה ומגישים לצד לחם קלוי מרוח בחמאה.

 

את הפטריות המיוחדות שלנו יחד עם מגוון פטריות מיובשות וירקות מיוחדים ניתן למצוא בכל רשתות השיווק, החנויות הפרטיות והשווקים הפתוחים.

באתר האינטרנט, בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו ניתן להתרשם ממבחר עשיר של מתכונים מיוחדים, עדכונים על מוצרים חדשים, מאמרים, מבצעים ועוד.