מתכונים לראש השנה

מבחר מתכונים לראש השנה קלים, מיוחדים וחגיגיים- מנות עיקריות מפוארות, סלטים טריים ומבושלים, תוספות וקינוחים לארוחת חג מושלמת. שלבו פטריות וירקות מיוחדים לארוחת חג מיוחדת!

אם אנחנו רוצים להרשים ולהפתיע את בני המשפחה ושאר האורחים שהזמנו לסעודת ערב ראש השנה או לארוחה חגיגית במהלך ימי החג, כדאי לבחור ירקות ופטריות מיוחדים של חוות תקוע, וכך נוכל לשדרג את המנות שאנו אוהבים וליהנות מארוחת חג מושלמת ועשירה בטעמים.

מתכונים מומלצים לראש השנה

בראש השנה כל המשפחה מתכנסת ולרוב אנחנו מזמינים גם חברים טובים. בערב ראש השנה כדאי להכין מנות מיוחדות ברוח החג. כדי לבחור מתכונים מנצחים לראש השנה הצוות של חוות תקוע אסף עבורנו רעיונות למנות חג טעימות ומנצחות, ואנחנו יכולים גם לרכוש את אוצרות הטבע של חוות תקוע ולשדרג את המנות הפופולריות שאנחנו רגילים להכין בחג.

סלט פטריות אקזוטיות צלויות – סלט חגיגי ומרשים המתאים לסעודת החג. כדאי להגיש את הסלט בעודו חם לפני או לצד המנה העיקרית, אפשר גם להגיש קר וניתן לשדרג את סלט הפטריות עם תוספות מעניינות כמו עלי רוקט, חסה קרועה ביד, גרעינים שונים ואין לשכוח להוסיף מיץ מלימון טרי.

סירות אנדיב אדום במילוי סביצ'ה סלמון ופירות – כדי להרשים את כל האורחים המגיעים לראש השנה כדאי להכין את המתכון החגיגי והטעים. המתכון הופך כל ארוחה לחוויה קולינרית ייחודית ומרגשת, והמנה האקזוטית מרשימה מבחינה ויזואלית והופכת את שולחן החג לחגיגי וססגוני במיוחד.

צלי בקר עם פטריות שיטאקי וירקות – מתכון חגיגי למנה עיקרית משביעה וטעימה, זו מנה פופולרית מאוד לראש השנה, וקל להכין את המתכון, אך זמן ההכנה הכולל יחסית ארוך, לכן כדאי לפצל את ההכנות לשני שלבים. אין כמו צלי בקר הצלוי היטב בתנור עם תוספת של פטריות שיטאקי טעימות וירקות מיוחדים. אגב, כדאי לדעת כי המנה טעימה יותר יום לאחר ההכנה, אך לא בטוח שיישאר זכר מהצלי לאחר ארוחת החג.

פילה סלמון בזיגוג ליים ודבש – ברוב הבתים בישראל ניתן למצוא דג סלמון בארוחה החגיגית המתקיימת בראש השנה. המתכון שאנחנו מציעים כולל שדרוג מפתיע של המנה הפופולרית והרגילה, והסוד הוא בזיגוג המשודרג ובטעם הייחודי של פרוסות הליים.

רעיונות למתכונים לראש השנה

הכנו עבורכם מגוון מתכונים לראש השנה, ואנחנו שדרגנו את המתכונים הרגילים עם אוצרות הטבע שלנו. כדי לסייע לכם להכין ארוחה טעימה ומרשימה לראש השנה חילקנו את הקטגוריה לפי פרמטרים כמו מתכוני עדות, מתכונים לאורחה בשרית, מתכונים לצמחונים, מתכנים לטבעונים וכמובן שיש שלל מתכונים לכל מי שמקפיד על התזונה ואוכל בריא.

אם אתם אוהבים אוכל בריא כדאי לכם לנסות מתכונים לראש השנה כמו סלט אנדיב עם אגוזי מלך ונענע בוויניגרט סיידר, בצלצלי שאלוט מקורמלים ברכז רימונים, סלט ניסואז עם פטריות שי מג'י צלויות ועוד.

לחובבי הבשר כדאי להכין מתכונים מנצחים כמו חזה עוף במלית מנגולד ופטריות מלך היער, ביף בורגיניון עם פטריות מלך היער, פרגיות ממולאות בפטריות שיטאקי וכו'.