מתכונים לארוחת בוקר

ארוחת בוקר מזינה, טעימה ומשביעה היא מתכון מנצח ליום מוצלח, היא מספקת את כל הרכיבים הנחוצים לגוף ומבטיחה אנרגיה חיובית לכל שעות היום.

אנחנו בחוות תקוע ליקטנו עבורכם ועבורכן מגוון מנות לארוחות בוקר עם אוצרות הטבע המיוחדים שלנו.

יש הטוענים כי ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר, אך לרובנו אין את הזמן להשקיע בארוחה גדולה ועשירה. לכן, יש לא מעט אנשים שבוחרים להתחיל את היום עם ארוחת בוקר קלילה ומהירה להכנה, אחרים חייבים משהו מתוק על הבוקר ויש גם אנשים שמשקיעים בארוחה גדולה ומשביעה עם מאכלים בריאים ומזינים.

רעיונות לארוחות בוקר

אם אתם מחפשים מתכונים לארוחת בוקר טעימה ומזינה הגעתם למקום הנכון. ליקטנו עבורכם רעיונות למתכונים שונים, חלק מהמנות הן קלות ומהירות להכנה ומתכונים אחרים דורשים יותר זמן, לכן הם יכולים להתאים לשבת בבוקר או לכל בוקר אחר שבו אינכם ממהרים לצאת מהבית.

ברד פודינג פטריות וגבינות – מתכון נפלא לארוחת בוקר באווירה חורפית, המנה מתאימה גם לבראנץ' או לארוחת ערב. זמן ההכנה הוא כרבע שעה בלבד, אך יש להכניס את התבנית לתנור אפייה ל-50 דקות, לכן אפשר להכין את התבנית עם התערובת לילה קודם ובבוקר להכניס לתנור וליהנות מריח אפייה המתפזר בכל הבית וקורא לכל בני המשפחה לטעום מהמנה הטעימה והמשביעה. במתכון ברד פודינג פטריות וגבינות השתמשנו במיקס פרטיות אקזוטי, בפטריות יער טריות וקצוצות דק ובלקט של פרטיות מיובשות. המתכון מתאים גם לארוחת שישי, לאירוח חברים וקרובי משפחה והוא מתאים גם לארוחת צהריים או ערב, במיוחד בחורף.

סלט שי מג'י, גבינת חלומי ותרד – סלט עשיר במרקמים, טעמים וצבעים, המתכון קל ומהיר להכנה, לכן הוא מופיע בקטגוריית מתכונים לארוחת בוקר. את הסלט אפשר להכין תוך דקות ספורות, יש להקפיץ את הפטריות עם שום במעט שמן זית, לטגן קלות את גבינת החלומי, להרכיב את הסלט, להוסיף את הרוטב וכדאי לקשט עם פרוסות של שקדים קלויים (לא חובה).

קיש בטטה ופטריות מלך היער – ארוחת בוקר מזינה ועשירה בטעמים שכולם אוהבים. קשה לעמוד בפני קיש פטריות עם גבינות ובטטה והקיש ייעלם תוך דקות ספורות. את שלב הכנת הבצק ואפיית הבטטות כדאי לבצע ערב קודם מאחר שיש לאפות את הקיש כשעה וחצי.

מה הייחוד של המתכונים עם המוצרים של חוות תקוע?

אנחנו בחוות תקוע מתמחים מזה 30 שנה בגידול, יבוא ושיווק של פטריות, ירקות, פירות ואוצרות טבע ייחודיים נוספים. כל מתכון לארוחת בוקר המבוסס על אוצרות הטבע שלנו מבטיח לכם חגיגה של טעמים מיוחדים, חוויה קולינרית מלהיבה בכל ביס וביס, הנאה צרופה ורכיבים בריאים הנחוצים לגוף האדם.

כאן בקטגוריית מתכונים לארוחת בוקר ניתן למצוא מגוון רעיונות למנות קלילות, בריאות, משביעות ועוד, בכולן תמצאו את הירקות והמוצרים המיוחדים שלנו. כמובן שאתם יכולים לשדרג את המתכונים של ארוחות הבוקר שאתם אוהבים עם אוצרות הטבע שלנו, והנכם מוזמנים לשתף איתנו את הרעיונות שלכם. ארוחת בוקר היא ארוחה חשובה ולא כדאי לוותר עליה, גם אם ממהרים לקחת את הילדים למסגרות החינוך ולהגיע בזמן למקום העבודה.

אנחנו בחוות תקוע גאים בתוצרת שלנו וממליצים לכם להכין את המתכונים שלנו לארוחת בוקר. בכל מתכון תמצאו פטריות וירקות מיוחדים המשדרגים את הטעם ומוסיפים מרקמים ורכיבים בריאים ומזינים. לכן, כדאי לכם לנסות את ארוחות הבוקר המומלצות שלנו וליהנות מטעמים אקזוטיים וממנות איכותיות שכולם אוהבים, גם הילדים הקטנים.