מתכונים לחורף

אנחנו בחוות תקוע גאים באוצרות הטבע שלנו שאנו מייצרים ומשווקים בכל הארץ, ולכבוד החורף ועונת הגשמים אספנו עבורכם מתכונים מפנקים ומחממים.

המתכונים שאספנו קלים להכנה, מכילים רק מרכיבים וחומרי גלם בריאים ומזינים. כתבנו, הפקנו וצילמנו עבורכם מגוון מתכונים המתאימים במיוחד לחורף, מרקים, תבשילים ומאפים טובים, מנחמים ומזינים וכולם כמובן עם מגוון הפטריות האקזוטיות שלנו והירקות המיוחדים.

רעיונות להכנת מתכונים לחורף

נכון, לא כולם אוהבים את החורף ורבים מעדיפים להסתגר בבית או בדירה, מול התנור, עם שמיכה או עם כרבולית מפנקת. כדי לעבור את החורף בנעימים, כדאי לעיין ברשימת המתכונים המומלצים והקלים להכנה הכוללים את אוצרות הטבע של חוות תקוע.

מרק פטריות – אתם חייבים לנסות את המתכון שקיבלנו מאפרת ליכטנשטט, זהו מתכון להכנת מרק פטריות עם טעמים עשירים ועמוקים מאוד של פטריות איכותיות ובצל. הסוד של מרק הפטריות הנפלא והמחמם שמתאים לאירוח, לארוחת שישי, לארוחות חג וכמובן לארוחות צהריים כל ימות השבוע טמון בביצים הטרופות אותן מוסיפים לקראת סוף הבישול, וכך נהנים ממרק סמיך, טעים ומושלם לחורף הקר.

מרק עדשים ושעועית – אין כמו מרק עדשים ושעועית ביום חורפי וסגרירי, זהו מתכון מומלץ שאתם חייבים להכיר ולנסות. מרק קטניות המכיל שורש כורכום טרי הוא מנה חמה, משביעה ומזינה המתאימה מאוד לחורף הישראלי, כדאי להכין את המרק הנפלא והמפנק לארוחת שישי, לארוחות צהריים וערב, והמנה מתאימה גם לאירוח, רק אל תשכחו להשרות את השעועית הלבנה לילה קודם.

מרק בצל – לא חייבים להחתים דרכון ולטוס לפריז כדי לאכול מרק בצל בסגנון צרפתי משובח, עם בצלצלי שאלוט ובצלצלים רגילים. קל להכין מרק בצל צרפתי לכן זהן מתכון מומלץ גם למצבי חירום כאשר חברים מודיעים שהם באים לבקר בהפתעה. כדאי להכין סיר מרק גדול כי כולם יעוטו על קערת המרק שלהם ויבקשו תוספת. אם ברצונכם להגיש את מרק הבצל הצרפתי כמו במסעדות השף היוקרתיות בצרפת, אל תשכחו לקנות באגט או לחמניות לקרוסטיני גבינות מותכות שירים את המרק כמה רמות למעלה.

הייחוד של מתכונים לחורף עם אוצרות הטבע של חוות תקוע

לכל אחד ולכל אחת יש מתכונים לאוכל חם, מפנק ומנחם המתאים במיוחד לחודשי החורף ולעונה הקרה והגשומה. כאן הכנו עבורכם רעיונות למגוון מאכלי חורף חמים, מזינים, משביעים ובריאים, כל המתכונים קלים להכנה וכדאי להכין אותם לארוחת צהריים, לארוחות ערב וכמובן גם לארוחה חגיגית בליל יום שישי ולאירוח קרובי משפחה וחברים.

המתכונים כוללים את חומרי הגלם והמוצרים המיוחדים והבריאים שאנחנו מייצרים, מייבאים ומשווקים, בין המתכונים המומלצים תוכלו למצוא מאכלי חורף מפנקים ועשירים בטעמים המכילים פטריות שונות ועשירות ברכיבים תזונתיים, שורשים של ג'ינג'ר טרי וכורכום טרי המומלצים על ידי כל מומחי התזונה ומשמשים בין השאר להכנת חליטות תה, בצלצלי שאלוט ועוד.

אנחנו בחוות תקוע ממליצים לכם להכין את מתכוני החורף המפנקים והמחממים המומלצים כאן באתר, ובנוסף לזאת כדאי לכם לשלב אוצרות טבע נוספים שלנו במאכלי חורף נוספים המועדפים עליכם.