מתכונים לארוחת צהריים

מגוון רעיונות ומתכונים להכנת ארוחת צהריים מזינה, טעימה ובריאה, בשרית, צמחונית או טבעונית.

באתר של חוות תקוע תוכלו למצוא מתכונים מעולים שתוכלו להכין בבית לכם ולילדים, וגם כדי לקחת לעבודה.

בדרך כלל ההורים מכינים ארוחת צהריים בשרית עבור הילדים, והמנות הפופולריות ביותר הן שניצל, תפוחי אדמה, פסטה ואורז. אנחנו בחוות תקוע ליקטנו רעיונות מקוריים לארוחות צהריים נפלאות ועשירות בטעמים ומרקמים. כאן באתר תמצאו מבחר מתכונים לארוחת צהריים טעימה, מזינה ועשירה ברכיבים תזונתיים ובריאים, המנות מתאימות גם לילדים והן מתאימות גם לאירוח, לארוחות שישי ולסעודות החג.

רעיונות למתכונים לארוחת צהריים

לכל אחד ואחת יש מתכונים מיוחדים לארוחת צהריים, אך כדאי לרענן את התפריט ולהכין מתכונים חדשים ומקוריים עם אוצרות הטבע של חוות תקוע. ארוחת הצהריים היא בדרך כלל ארוחה בשרית, אך בקטגוריית מתכונים לארוחת צהריים אתם יכולים למצוא גם מגוון רעיונות למנות צמחוניות או טבעוניות. בנוסף תמצאו מתכונים קלים ומהירים להכנה, יש גם מתכונים הדורשים יותר זמן במטבח ויש רעיונות למנות המתאימות לארוחות חגיגיות ולאירוח.

צלי כתף עם פטריות ביין לבן (נטע לויה) – תבשיל קדירה עם צלי כתף והרבה פטריות מיוחדות ועשירות בטעמים אקזוטיים נפלאים. המתכון לצלי כתף עם שפע פטריות של חוות תקוע מתאים בעיקר לחורף ולימים הגשומים והסוערים, יש להכניס את הסיר לתנור למשך 3 שעות לפחות כדי לרכך את הבשר. אנחנו בחוות תקוע אוהבים להוסיף למתכון זה מגוון ירקות שורש כדי להעשיר את הטעם, ואתם יכולים לבחור את הפטריות המועדפות עליכם. המתכון מתאים מאוד לארוחת צהריים באווירה חורפית והוא מתאים גם לאירוח ולארוחות חגיגיות.

קציצות בשר, פטריות וארטישוק ירושלמי (תמרה אהרוני) – אתם חייבים לנסות את המתכון החורפי להכנת קציצות בשר עם פטריות וארטישוק ירושלמי. המנה החורפית קלה להכנה ומתאימה לארוחת צהריים בכל ימות השבוע, והמתכון החגיגי מתאים גם לארוחות שבת, לאירוח ולסעודת החג. הסוד של המנה הוא ברוטב המכיל שורשים של ארטישוק ירושלמי, פטריות שיטאקי, פטריות אקזוטיות ולקט פטריות מיובשות מכל סוג של חוות תקוע.

כרעי עוף עם שפע פטריות (ישראל אהרוני) – אם גם אתם אוהבים פטריות אתם חייבים להכין את המתכון להכנת כרעי עוף עם שפע פטריות של השף ישראל אהרוני. המתכון מתאים לארוחת צהריים בכל ימות השבוע, לאירוח ולארוחות חגיגיות. כדי להכין את המתכון לארוחת צהריים עליכם לדאוג מראש לפטריות מסוגים שונים כמו פטריות יער, מלך היער ושי מג'י לבנות. חשוב לצרוב את הכרעיים משני הצדדים עד קבלת גוון שחום ולהכין את הרוטב באותו סיר כדי למצות ולהעשיר את הטעמים.

הייחוד של המתכונים עם המוצרים של חוות תקוע

חוות תקוע משווקת בהצלחה כבירה מגוון פטריות, ירקות ופירות מיוחדים, ואוצרות הטבע שלנו מתאימים לכל ארוחה ומנה, בשרית, צמחונית או טבעונית. אוצרות הטבע שלנו נמצאים במטבחים של כל השפים המוכרים, וגם אתם יכולים לשדרג את ארוחות הצהריים שאתם מכינים בבית וליהנות ממנות מזינות ועשירות בטעמים ומרקמים, ומחוויה קולינרית ייחודית ומלהיבה.

אנחנו בחוות תקוע מקפידים על סטנדרטים גבוהים במיוחד, המוצרים שלנו הם מתוצרת מקומית וחלקם מגיעים ממחוזות רחוקים ומארצות אקזוטיות. אוצרות הטבע שלנו מתאימים לכל ארוחת צהריים, ואתם יכולים לשדרג את המתכונים שלכם ולשלב בהם פטריות טריות ומיובשות מסוגים שונים, ירקות מיוחדים ועוד.