מתכונים לפסח

מחפשים מתכונים חגיגיים, קלים, טעימים ומיוחדים לסדר הפסח?! זה המקום! מנות חג מסורתיות עם טוויסט של פטריות וירקות מיוחדים שיעשו את המנה קצת יותר חגיגית ומיוחדת ועוד מנות מעניינות, קלות וחגיגיות לאירוח מושלם. מוזמנים לנסות. חג שמח!

רעיונות לתפריט מלא לחג הפסח

ההכנות לליל הסדר מתחילות עם ניקיון יסודי, הגעלת הכלים וביעור כל המוצרים שיש בהם חמץ או שאור. במקביל לניקיונות בכל הבית עלינו לתכנן תפריט עשיר ומגוון וכדאי לחפש מתכונים מרגשים וייחודיים למנות ראשונות, מנות עיקריות וכמובן להכין כמה קינוחים. לכל משפחה יש מתכונים שעוברים מדור לדור, אך כדאי לרענן את התפריט לליל הסדר ולהפתיע את כל האורחים עם מנות מקוריות וטעימות ברוח החג.

אם אתם מחפשים רעיון לתפריט מקורי לחג הפסח הקרוב כדאי לכם להכין את המתכונים הבאים שמתאימים לליל הסדר. התפריט הבא כולל מנה ראשונה של מרק כמובן עם קניידלך, מנה עיקרית משביעה וטעימה וקינוח חלבי נפלא וקל להכנה:

מרק ירקות צח עם קניידלך (מנת פתיחה) – ברוב המשפחות נהוג לאכול מרק עם קניידלך כמנה ראשונה בארוחת החגיגית של ליל הסדר. אנחנו ממליצים לכם לנסות את המתכון להכנת מרק ירקות צח עם קניידלך המכילים פטריות שיטאקי מיובשות וטחונות דק לאבקה. אגב, להכנת המרק אין צורך באבקת מרק ירקות מאחר שניתן להשתמש בתערובת הפטריות של חוות תקוע ולקרמל מעט את הירקות כדי להעשיר את טעמם. הוספת פטריות שיטאקי טחונות לתערובת ממנה מכינים את כדורי הקניידלך משדרגת את המנה והטעם העשיר של הפטריות שלנו לוקח את המרק שתכינו למחוזות אחרים, וכל האורחים ישבחו את המרק הטעים.

תבשיל עוף ואורז עם פטריות (מנה עיקרית) – אין ארוחת ליל סדר ללא עוף ואורז, לכן התפריט שאנחנו ממליצים עליו כולל מתכון להכנת תבשיל עוף עם אורז ופטריות, והכל בסיר אחד. את המנה יש להתחיל להרכיב לילה לפני ארוחת החג או השכם בבוקר ליל הסדר מאחר שיש להכניס את הסיר לתנור למשך 10 שעות, ויש אפשרות להכין את המנה גם על פלטת שבת (לילה שלם). ניתן להכין את התבשיל עם שוקיים או כרעיים, ולהכנת התבשיל יש להוסיף לקט פטריות מיובשות של חוות תקוע, בצלצלי שאלוט, שורש כורכום, ג'ינג'ר, עגבניות מרוסקות ותבלינים.

קרם ברולה ג'ינג'ר ולמון גראס (קינוח) – בסיום ארוחת החג חייבים משהו מתוק, לכן אנחנו ממליצים על המתכון להכנת קרם ברולה, רק במקום המתכון הקלאסי אנחנו משדרגים את המנה עם ג'ינג'ר ולמון גראס כדי ליהנות מטעמים אסיאתיים ואקזוטיים מלהיבים וייחודיים. את הקינוח המושלם לארוחת חג הפסח מכינים מראש ורגע לפני ההגשה מפזרים שכבה דקיקה של סוכר דמררה ובעזרת ברנר או בתוכנית גריל בתנור האפייה משחימים את הסוכר ומקרמלים אותו כדי להעשיר את הטעם ולקבל ארומה נפלאה.

הייחוד של המתכונים עם המוצרים של חוות תקוע

האוצרות מן הטבע של חוות תקוע משדרגים כל מתכון ומנה, אנחנו מתמחים בגידול, יבוא ושיווק של פטריות עשירות בטעמים, ירקות ופירות מיוחדים ומוצרים ייחודים נוספים. אוצרות הטבע שלנו כוללים פטריות שיטאקי, שי מג'י, מלך היער, שינוקי ועוד. בנוסף אנחנו משווקים ירקות מיוחדים כמו ג'ינגר טרי, שום פנינה, אספרגוס, אפונת שלג, שורש כורכום טרי, אנדיב ועוד.

אם אתם מחפשים מתכונים לפסח הגעתם למקום הנכון. כדאי לבנות תפריט מקורי מהמתכונים שאספנו עבורכם, ואתם יכולים לשדרג את המנות שאתם אוהבים להכין לליל הסדר עם אוצרות הטבע שלנו.