מנות עיקריות לפסח

מחפשים מתכונים למנות עיקריות לפסח, קלים ומיוחדים? הכנו, צילמנו והפקנו לכם מגוון מתכונים מיוחדים לאירוח המשפחה והחברים. מחפשים לשדרג מתכון מנצח? הפטריות והירקות המיוחדים שלנו יהפכו כל מנה קלאסית לחדשנית ומעניינת. חג שמח!

רעיונות למנות עיקריות לפסח

  • חזה עוף ממולא ברוטב פטריות שיטאקי: חזה עוף רך זה, ממולא בתערובת טעימה ומושרה ברוטב עשיר של פטריות שיטאקי, מבטיח חוויה של טעם. הכנתו בלילה שלפני הופכת את יום ההגשה לקל וללא לחץ, ומבטיחה שהעוף שלכם יהיה עסיסי וגדוש בטעם.
  • רולדת סינטה עם בצלצלי שאלוט מקורמלים: יצירת מופת של טעם, רולדת סינטה זו ממולאת בתערובת של בזיליקום, שקדים ותבלינים, ולאחר מכן עטופה בציפוי עסיסי. נאפית לשלמות עם בצלצלי שאלוט מקורמלים, היא מציעה סימפוניה של טעמים שיהיו שיא החגיגה שלכם בפסח.
  • בשר בקר צלוי מזוגג בחרדל עם בצלים מקורמלים ופטריות: מנה עיקרית שאין לעמוד בפניה. הנתח נצלה למידת העשייה הרצויה לכם, ומבטיח מנה מרכזית רכה וטעימה לארוחת הפסח שלכם.

שדרוג המתכונים עם המוצרים של חוות תקוע

מגוון המוצרים האיכותיים של חוות תקוע מעניק נגיעה אותנטית ומשובחת למתכוני פסח מסורתיים. המנות העיקריות שלנו מתוכננות לא רק לעמוד בהגבלות התזונה של פסח, אלא גם לשפר את הטעם בכל מנה. בין אם זה באמצעות פטריות השיטאקי שלנו ברוטב חזה עוף ממולא, האיכות הגבוהה של השאלוט שמשמש מילוי ברול שלנו, או הטעם החזק של הפטריות בייבי מלך היער ובצלצלי שאלוט שנותנים טעם לבשר צלי, חגגו מסורת עם טוויסט מודרני בפסח הזה עם חוות תקוע.