קינוחים לראש השנה

ראש השנה בפתח וכולם נערכים לארוחת החג חגיגית. שילוב סימני החג הוא גם בקינוחים הוא חלק בלתי נפרד מתפריט החג. כאן תוכלו למצוא עוגות וקינוחים לראש השנה בשילוב תפוחים ודבש והמוצרים המיוחדים שלנו שיקפיצו וישדרגו כל קינוח בטעם ועניין. שנה טובה!

רעיונות למנות קינוחים לראש השנה

עוגת דבש בחושה עם ג'ינג'ר בזיגוג תפוח בדבש – המתכון שהבאנו עבורכם קל ופשוט להכנה. בכל ארוחה חגיגית בראש השנה נהוג לאכול עוגות דבש, ואנחנו מציגים בפניכם מתכון לעוגה בחושה ומהירה להכנה עם ג'ינג'ר קצוץ דק ושלל תוספות מפנקות וחגיגיות. הזמן הכולל להכנת עוגת הדבש הוא 150 דקות, ואנחנו ממליצים להגיש את העוגה הגבוהה, המרשימה והחגיגית עם כף שמנת חמוצה או מסקרפונה. יש באתר מתכונים נוספים להכנת עוגות דבש חגיגיות ועשרות בטעמים, וכדאי לכם לנסות אותם.

פאי תפוחים בניחוח ג'ינג'ר – אם אתם מחפשים רעיונות לקינוחים לראש השנה אתם חייבים לנסות את המתכון הזה. זהו פאי חגיגי המפאר את שולחן החג ומבטיח אווירה חגיגית וצבעונית במיוחד. אפשר לקצר תהליכים ובמקום להכין את הבצק לטארט, אפשר לקנות בצק פריך מוכן על בסיס חמאה או לקנות בקלתית (קנויה), וניתן גם להכין את הקרם המיוחד יום מראש. חשוב לציין כי המתכון מכיל חמאה, לכן יש להתייחס לענייני כשרות אם אתם מכינים מנות בשריות.

פירות מקורמלים בסירופ ג'ינג'ר עם קרמבל קצפת – יש הרבה רעיונות ומתכונים לקינוחים המתאימים לסעודת ראש השנה, וזהו ללא ספק אחד מהמתכונים האהובים. המתכון קל יחסית להכנה ואפשר להכין אותו גם למטרות אירוח ולמעשה לכל ארוחה או אירוע אחר בחיים. הסוד של המתכון הוא סירופ הג'ינג'ר, ואפשר להשתמש בפירות קיץ שונים. חשוב לקרמל בעדינות את פירות הקיץ ולהימנע מערבוב, ואנחנו ממליצים להגיש את הקינוח המתוק והעשיר בטעמים אל מרכז השולחן או בקערות אישיות.

את הקינוח הנפלא מגישים מיד, לכן עליכם לתכנן נכון את הכנתו, ואנחנו ממליצים להגיש אותו בקערה אישית, לצקת מעל הפירות המקורמלים את הקרמבל, להוסיף כדור גלידה או קצפה מעל ולקשט במעט עלי נענע.

בכל המתכונים לקינוחים המתאימים לסעודת ראש השנה תמצאו את הפירות והירקות הייחודיים שלנו. הצגנו בפניכם מספר מתכונים מיוחדים ומקוריים המתאימים לרוח החג, והג'ינג'ר הטרי מוסיף טעם אקזוטי ומעט עוקצני.

הייחוד של קינוחים לראש השנה עם המוצרים של חוות תקוע

בראש השנה מברכים על תפוח בדבש, ובסיום סעודת החג כולם ממתינים לקינוחים המתוקים והנפלאים. אנחנו בחוות תקוע גאים לשווק את אוצרות הטבע הייחודיים שלנו ובהם שלל פירות מיוחדים.

מומלץ גם לכם לבחור קינוחים טעימים ומתוקים שיפתיעו את האורחים, לכן במקום עוד עוגת דבש סטנדרטית שכולם מכירים כדאי להפתיע את המוזמנים עם הקינוחים המופיעים כאן באתר. בכל הקינוחים השתמשנו בפירות ובירקות הייחודיים שלנו וכך תוכלו להבטיח סעודת חג אמיתית ולקצור מחמאות מכל בני המשפחה והאורחים.