תוספות לראש השנה

ראש השנה בפתח ותפריט החג מתחיל להתגבש במגוון מנות חגיגיות ומיוחדות. תוספות בראש השנה הן חלק בלתי נפרד מהארוחה שגם אותו כדאי להעשיר לקראת החג. אספנו עבורכם מגוון מתכונים לתוספות עם הירקות והפטריות המיוחדות שלנו שיהפכו כל מנה לחגיגית ומיוחדת. שנה טובה!

רעיונות לתוספות לראש השנה

סלט פטריות חם – רעיון לתוספת חגיגית המתאימה מאוד לסעודת ראש השנה. הזמן הכולל להכנת סלט פטריות חם הוא שעה, ומומלץ להכין את הסלט ממש לפני התחלת הסעודה כדי ליהנות מהטעמים ומהמרקמים העשירים והמיוחדים. אם אין לכם מספיק זמן להכין את התוספת לפני סעודת החג אפשר להכין את הסלט מראש ולהגיש אותו קר. הסוד של הסלט טמון בפטריות של חוות תקוע, ובמתכון זה השתמשנו במיקס פטריות אקזוטי. הסלט קל להכנה וכולל רכיבים כמו בצלצלי שאלוט, ג'ינג'ר טרי קצוץ דק, גבעולי נענע ושמיר, שמן שומשום וכמובן דבש, אפשר להשתמש גם בסילאן.

ירקות ממולאים בבורגול ופטריות יער – אם אתם מחפשים רעיון לתוספות לראש השנה אתם חייבים לנסות את המתכון הבא. חשוב לציין כי רמת הקושי להכנת ירקות ממולאים במילוי של בורגול ופטריות יער היא בינונית והזמן הכולל להכנת התוספת עומד על כ-120 דקות, לכן חשוב לתכנן נכון את זמני ההכנה. במתכון זה השתמשנו בשתי חבילות של פטריות יער, וחשוב לקצוץ את הפטריות על פי הוראות ההכנה. ניתן למלא ירקות מסוגים שונים, לפי הטעם וההעדפה שלכם, למשל קישואים, פלפלים, תפוחי אדמה, עגבניות וכדומה, וכדאי למלא ירקות שונים כדי להכין תוספת צבעונית וחגיגית ברוח החג.

מומלץ להוסיף ערמונים לתוספת המקורית והצבעונית כיוון שהם משדרגים את הטעם וחשוב לבשל אותם היטב ולקצוץ אותם דק.

אנטיפסטי בתנור עם בייבי ברוקולי ואספרגוס – כאשר מחפשים תוספות לראש השנה, אין כמו אנטיפסטי בתנור עם בייבי ברוקולי ואספרגוס של חוות תקוע. זהו מתכון מנצח לסעודת ראש השנה, וההכנה של המנה יחסית מהירה וקלה. כדי להכין אנטיפסטי עם בייבי ברוקולי ואספרגוס חשוב לחמם מראש את התנור ל-200 מעלות צלזיוס, ויש להפריד את פרחי הברוקולי ולחתוך את האספרגוס ל-3 חלקים שווים.

את המנה אפשר להגיש חם או קר, בהתאם לבחירתכם ואין לשכוח ליצוק את הרוטב העשיר והטעים. רגע לפני ההגשה, מומלץ לפזר מעל הירקות מעט שקדים פרוסים וקלויים.

הייחוד של תוספות לראש השנה עם המוצרים של חוות תקוע

בראש השנה כולנו מקיימים את מצווה החג ומכבדים אותו בסעודה נאה. כדי להתחיל את השנה החדשה ולחגוג היטב את היום הראשון של לוח השנה היהודי כדאי להכין את התוספות המופיעים כאן באתר, כמובן עם אוצרות הטבע של חוות תקוע. אנחנו בחוות תקוע גאים לשווק מגוון מוצרים איכותיים ובהם ירקות ופירות ייחודיים וכמובן שלל פטריות המשדרגות כל מנה וכל ארוחה.