מנות עיקריות לראש השנה

ראש השנה כבר בפתח והגיע הזמן לבנות את התפריט לארוחה החגיגית ולבחור מנות עיקריות לראש השנה טעימות מרשימות וחגיגיות. הכנו וצילמנו עבורכם מבחר גדול של מנות עיקריות לראש השנה בשילוב האוצרות המיוחדים והאיכותיים שלנו.

רעיונות למנות עיקריות לראש השנה

נהוג לקבל את השנה החדשה עם סעודה חגיגית עם מאכלים מיוחדים הנקראים בהלכה היהודית סימני ראש השנה. יש מגוון רעיונות ומתכונים להכנת מנות עיקריות לראש השנה, ולכל משפחה יש מתכונים שעוברים מדור לדור, וגם את המתכונים המסורתיים ניתן לשדרג עם אוצרות הטבע של חוות תקוע.

אילו מנות עיקריות מתאימות לסעודת ראש השנה? להלן מספר רעיונות למנות עיקריות, חגיגיות ועשירות בטעמים:

סלמון ואנדיב צלויים בתנור – אחד ממנהגי החג הוא לאכול ראש דג המסמל ראשוניות ואת תחילתה של השנה החדשה. סלמון ידוע כמלך הבלתי מעורער של ממלכת הדגים, וקל להכין אותו במגוון דרכים. במתכון זה עלינו לשמן תבנית גדולה ולסדר בתוכה את הרכיבים בהתאם להוראות ההכנה. זהו מתכון קל ומהיר להכנה והסוד הוא בראשי האנדיב של חוות תקוע וברוטב העשיר בטעמים. מומלץ להוסיף למתכון 3 כפות צלפים, וניתן להכין מנה פיקנטית באמצעות הוספת פלפלים חריפים.

צלי בקר, פטריות שיטאקי וירקות – מתכון מומלץ לראש השנה המתאים לחובבי הבשר. במשפחות רבות בישראל נהוג לאכול בשר בקר בסעודת ראש השנה. המתכון להכנת צלי בקר עם פטריות שיטאקי וירקות הוא קל ופשוט להכנה, כדאי להשתמש במלי בשר כתף מספר 5. אם משתמשים בפטריות שיטאקי גדולות חשוב להסיר מהן את הרגל ולפרוס אותן לפרוסות. כדאי לדעת כי זמן הצלייה בתנור הוא כ-150 דקות, לכן יש להיערך נכון מבחינת זמנים לפני ארוחת החג. אפשר להכין את צלי הבקר ערב קודם כדי לפרוס את הבשר לפרוסות בנוחות, וכך גם הטעמים יתחדדו ויהיו עשירים יותר.

סירות חצילים במילוי ראגו עגבניות לחות – רעיון נפלא ומקורי לראש השנה, אפשר להכין את המנה ללא בשר ולהפוך אותה לצמחונית או טבעונית. במתכון שהוספנו באתר השתמשנו בבשר טחון, והסוד המנצח של סירות החצילים נעוץ במילוי ראגו עגבניות לחות. חשוב לחמם את התנור מראש ל-200 מעלות וזמן האפייה הוא כ-20 עד 25 דקות. המנה העיקרית מכילה יין אדום, לכן היא פחות מתאימה לילדים.

באתר שלנו תמצאו מגוון רעיונות למנות עיקריות לראש השנה, כולל מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות. אם יש לכם מתכון קלאסי שעובר במשפחה אנחנו ממליצים לכם לשדרג את המנה עם המוצרים האיכותיים שלנו.

הייחוד של מנות עיקריות לראש השנה עם המוצרים המיוחדים של חוות תקוע

מדי שנה כולנו מסובים סביב שולחן החג ונהנים ממנות עיקריות משביעות ועשירות בטעמים. אנחנו בחוות תקוע משווקים מבחר פטריות טריות ומיובשות באיכות גבוהה, ירקות ופירות מיוחדים ומוצרים איכותיים נוספים. במתכוני ראש השנה המופיעים באתר תמצאו את אוצרות הטבע שלנו ובהם פטריות טריות ועשירות בטעמים, ירקות ופירות מיוחדים ועוד שישדרגו את מאכלי החג המסורתיים.