מנות צמחוניות לראש השנה

רגע לפני שכולנו יושבים לסעודת ראש השנה ונהנים מאוכל טעים מאווירת החג כדאי להכיר את המתכונים שלנו למנות צמחוניות לראש השנה. מנות טעימות ויפות עם מבחר פטריות וירקות מיוחדים שיהפכו כל מנה לחגיגית ומיוחדת. שנה טובה!

רעיונות למנות צמחוניות לראש השנה

סלט שורשים בוויניגרט למון גראס תאילנדי – רעיון למנה צמחונית וחגיגת ברוח החג, זו מנה פרווה המתאימה לכולם, ואנחנו מבטיחים לכם שכולם יטעמו ויאכלו מהסלט הטעים לכן כדאי להכין כמות גדולה. המתכון קל ופשוט להכנה, תוך 15 דקות בלבד תוכלו להכין סלט בסגנון תאילנדי המכיל ירקות ומוצרים ייחודיים של חוות תקוע. אתם מוזמנים להכין את הסלט הצמחוני מכל ירק פריך שאתם מעדיפים, וניתן להשתמש גם בירקות חתוכים מראש. הסוד של המנה הוא ברוטב העשוי בין היתר מ-2 גבעולי למון גראס של חוות תקוע, וכדאי להכין את הרוטב מראש ולשמור אותו במקרר עד ההגשה. הרוטב מתאים לכל סלט ירוק וגם יכול לשמש כמרינדה לחזה עוף.

תבשיל חיטה עם פטריות מלך היער וערמונים – אם אתם מחפשים מתכונים צמחוניים לראש השנה אתם חייבים להכין את המנה הצמחונית הזו. התבשיל האקזוטי הוא שילוב של מרקמים נפלאים וייחודיים ואנחנו ממליצים לכם להוסיף רק חבילת פטריות מלך היער של חוות תקוע. הערמונים מוסיפים טעם עשיר המשתלב היטב עם פוריות מלך היער. רגע לפני ההגשה כדאי לפזר מעל המנה העשירה בטעמים ומרקמים אגוזי מלך קצוצים ועירית קצוצה דק.

פטריות מלך היעד צלויות ברוטב אסיאתי ושום שחור – יש הרבה רעיונות למתכוני מנות צמחוניות לראש השנה, אבל מנה של פטריות מלך היער צלויות ברוטב אסיאתי עשיר עם שום שחור היא מנה נפלאה שתשדרג לכם את סעודת החג. המנה הצמחונית מכילה בין השאר פוריות מלך היעד של חוות תקוע, חשוב לחתות את הפטריות לאורכן ולחרוץ את הצד החתוך בעזרת סכין חדה בתצורת שתי וערב. את הפטריות עליכם לטגן קלות כ-3 עד 4 דקות מכל צד, עז להזהבה, ואת שיני השום השחור של חוות תקוע יש להקפיץ במחבת רק לשנייה. בהמשך מרתיחים את הרוטב ורק אז מוסיפים את הפטריות הצלויות ולפני ההגשה לשולחן כדאי לפזר מעל המנה מעט שומשום וגבעולי בצל ירוק.

הייחוד של מנות צמחוניות לראש השנה עם המוצרים של חוות תקוע

בין אם אתם צמחוניים ובין אם אתם מחפשים רעיונות למנות צמחוניות לראש השנה – אנחנו בחוות תקוע ממליצים לכם לשלב בכל המנות לחג את הירקות והפירות הייחודים שלנו, וכמובן שכדאי להוסיף את הפטריות הנפלאות שלנו כדי לשדרג את סעודת החג ולהבטיח ארוחה חגיגית ועשירה בטעמים נפלאים.

אנחנו בחוות תקוע גאים לשווק את אוצרות הטבע שלנו בכל הארץ, ביניהם פטריות אקזוטיות נפלאות טירות או מיובשות, ואנחנו מזמינים אתכם לנסות את המתכונים הצמחוניים לראש השנה. כל המתכונים שמופיעים באתר שלנו מתאימים לכל ארוחה, גם בימות חול, ויש מתכונים שונים המתאימים לכל סעודה ואירוע חשוב בחיים.