מנות ראשונות לראש השנה

כל ארוחת חג טובה בראש השנה מתחילה עם מנות ראשונות ברוח החג. לקראת החג כתבנו, הכנו והפקנו מגוון מתכונים ורעיונות למנות ראשונות לראש השנה חגיגיות ומרשימות. בהזדמנות זו אנחנו שמחים לברך אתכם ואת משפחתכם בשנה טובה ומתוקה.

רעיונות למנות ראשונות לראש השנה

יש מגוון רעיונות למנות ראשונות המתאימות לסעודה החגיגית בראש השנה, ואנחנו ממליצים לכם לנסות מתכונים שליקטנו עבורכם ועבורכן. כמו כן, כדאי לשלב את אוצרות הטבע של חוות תקוע במנות הראשונות המקובלות במשפחה שלכם כדי לשדרג את המנות הטעימות וליהנות מחוויה קולינרית ייחודית מסוגה.

מרק ירקות עם קרפלך ופטריות שיטאקי – אין כמו מרק ירקות עם קרפלך (כיסונים) כמנה ראשונה חגיגית בארוחת ראש השנה, ואנחנו הקפצנו את המתכון למרק המסורתי עם פטריות שי מג'י טריות ועשירות בטעמים, פרוסות של ג'ינג'ר, גבעולי סלרי ובצלי שאלוט. הסוד להצלחת מרק הירקות טמון במילוי של הקרפלך, ובמתכון שלנו תמצאו כי אנחנו מכינים מילוי המכיל פטריות שיטאקי טריות של חוות תקוע. את הכיסונים הטעימים מבשלים בסיר המרק עד שהם צפים, וחשוב לתת להם לנוח בנוזל עוד כמה דקות לפני ההגשה.

פטריות מלך היער צלויות ברוטב אסיאתי ושום שחור – רעיון מומלץ ומקורי למנה ראשונה טעימה ומרשימה לארוחה החגיגית בראש השנה. את הפטריות חוצים לשניים וחורצים כל חלק בעזרת סכין חד. חשוב לצלות את הפטריות משני הצדדים והקסם של המנה הראשונה נמצא ברוטב העשיר, וכמובן בשיני השום השחור. זו מנה ראשונה חגיגית וקסומה המתאימה לרוח החג, קל להכין את המנה וכדאי להכין אותה בסמוך לזמן הסעודה.

סביצ'ה סלמון, אנדיב, רימונים ודבש – כדי להוסיף מנה ראשונה צבעונית וחגיגית לארוחת ראש השנה כדאי להכין את המתכון המיוחד והחגיגי הזה. זו מנה ראשונה קלה ומהירה להכנה, וניתן להגיש את המנה בצלחות אישיות או למרכז השולחן. ברוב המשפחות מגישים דג כמנה ראשונה מסורתית ברוח החג, ואין כמו סביצ'ה סלמון למנת דג יפיפיה ואלגנטית לפתיחת השנה החדשה. לצמחונים שבחבורה ניתן לוותר על הדג ואפשר להחליף את הסלמון בגבינה כחולה מפוררת.

באתר שלנו תמצאו רעיונות נוספים למנות ראשונות המתאימות לארוחת ראש השנה, וכדאי לכם לנסות את הרעיונות השונים ולהפתיע את המשפחה עם מנות חגיגיות ועשירות בטעמים ומרקמים.

הייחוד של מנות ראשונות לראש השנה עם המוצרים של חוות תקוע

אוצרות הטבע של חוות תקוע משדרגים כל מנה וכל ארוחה, וכדאי לשלב את המוצרים הייחודיים והאיכותיים שלנו גם במנות הראשונות לראש השנה. אנחנו משווקים מוצרים איכותיים כמו ירקות מיוחדים, פטריות טריות ומיובשות עשירות בטעמים ועוד. אוצרות הטבע שלנו כוללים ירקות מיוחדים כמו אנדיב, שום שחור, אספרגוס, שורש ג'ינג'ר וכמובן פטריות מעולות כמו שיטאקי, שי מג'י ועוד.